21
қаңтар
2018
Бірінші кезең 28.11.2017 ж. енгізілді.
«Сандық технология арқылы медиацияға қолжетімділік» электрондық қызмет көрсетудің пилоттық жобасы азаматтардың медиаторларға қызмет көрсету үшін қолайлы жағдайлар жасауды көздейді. Бірінші кезеңде портал ХҚКО қызметкеріне және тікелей медиаторларға қол жетімді болады.
Орал қаласының кез-келген тұрғыны ХҚКО ғимаратта медиаторға онлайн режимінде өтініш бере алады.Ол үшін ХҚКО маманға кеңес беру керек. Автоматтандырылған жүйе арқылы маман ағымдағы кәсіби және кәсіби емес медиаторлардың тізіліміне өтініш жібереді. Медиаторлардың қайсысы өтінімді бірінші қабылдайды, бұлар қабылдау кезінде тіркеледі, алайда шешім медиатордың өзі, даудың санатына және оның мамандануына байланысты қабылданады. Тіркеуден кейін ХҚКО маманға өтініш берген адамға медиатордың тегі, аты, әкесінің аты және мекен-жайы көрсетілген хабарлама жіберіледі. Егер келуші медиаторды таңдаған болса, бірақ оның мекен-жайын білмесе, ол сондай-ақ ХҚКО қызметкеріне өтініш жасай алады және медиатордың деректерін шақырғаннан кейін оған баруды ресімдейді.
Екінші кезең 2018 жылдың қаңтарынан енгізілді.
2018 жылдан бастап осы қызметті барлық азаматтардың жалпы қолжетімділік деңгейіне жеткізу жоспарлануда, яғни, порталды жасаңыз. Сілтемені басу арқылы пайдаланушы медиация бойынша материалдарды көре алады, медиаторлар тізімін, олардың жұмыс кестесін, шолушыларды, медиатордың тәжірибесін және т.б. көре алады. Қажет болған жағдайда сайт жаңартылады. Қызмет дербес гаджеттерге және смартфонға жүктеліп, орнатуға болатын мобильді қосымшада қолжетімді болады. Медиаторлар өздерінің жеке кеңселеріне қол жеткізе алады, олар қосымшаларды қадағалап, мобильді қосымшаны қолданатын пайдаланушыларға арналған кестені сақтай алады. Қызметтің жұмысы азаматтардың және медиаторлардың қызметіне байланысты болады.
#БҚО #Пилоттық_жоба #Медиация #Сандық_Қазақстан